Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk dan onderstaande vragen en vindt antwoord op uw vraag. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Kan ik ook telefonisch of per e-mail kaarten bestellen?

Ja, wij nemen eveneens telefonische bestellingen en bestellingen per e-mail in behandeling. U kunt ons op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bereiken op telefoonnummer 078-620 10 28 of via e-mail op info@cardsandcards.nl .

Krijg ik een leesproef vooraf?

Ja, wij sturen u altijd een leesproef van de opmaak van uw kaart per e-mail. Pas na uw akkoord gaan wij alles indrukken. Mocht u bij het zien van de leesproef nog iets willen corrigeren, dan kan dat. Er zal opnieuw een aangepaste leesproef van uw kerstkaart worden gemaakt. Deze zal GRATIS opnieuw per e-mail worden verzonden, tot u 100% tevreden bent.

Wat gebeurt er als ik toch niet tevreden ben met het uiteindelijke resultaat?

Cards & Cards heeft graag tevreden klanten. Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit van de kaart of de service zullen wij u een passende oplossing bieden. Mocht u daarna nog niet tevreden zijn dan krijgt u de gehele order gratis vergoed.

Hoe betaal ik?

Betalen met iDeal

U kunt betalen met iDeal wanneer u gebruik maakt van internet bankieren bij de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, of Van Lanschot Bankiers.
U kunt uw bestelling in dat geval afrekenen met iDeal in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank.

Hoe werkt betalen met iDeal?

Veilig betalen in jouw vertrouwde internet betaalomgeving.

  • U plaatst een bestelling via de website
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, betaling geslaagd!
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

De kerstkaarten heeft u binnen 5 werkdagen na akkoord van de leesproef in huis.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen bij Cards & Cards?

Ja, dat kan. U bestelt dan telefonisch of per e-mail. Houdt u wel rekening met extra verzendtijd en hogere verzendkosten.

Kan ik de kaarten van Cards & Cards onder standaard posttarief verzenden?

Op alle kerstkaarten tot 50 gram, dus ook de vierkante, kunt u kerstzegels plakken. Vierkante enveloppen en grote partijen verstuurt u met “port betaald”. Voor actuele informatie kunt u de website van PostNL raadplegen: www.postnl.nl

Is het mogelijk een modelkaart te ontvangen?

Ja, u kunt maximaal drie modellen aanvragen die wij u gratis toesturen. Zo heeft u een goede indruk van de kwaliteit van de kaart en kunt u verder met het bestelproces.

Zijn de enveloppen bij de prijs inbegrepen?

Ja, de prijzen zijn inclusief bijpassende enveloppen.

Ik kom erachter dat ik te weinig kaarten heb besteld, kan ik deze alsnog bijbestellen?

Ja, zolang de kaarten nog niet ingedrukt zijn, is het mogelijk extra kaarten bij te bestellen.

Kan ik de kaarten ook zonder tekstindruk (blanco) bestellen?

Dat kan, bij stap 1 van het besteltraject kunt u kiezen voor de optie: Kaart blanco bestellen.